wtorek, 12 września 2017

Wyniki lipcowe #czytambopolskie

Czas ogłosić wyniki, kolejny raz wykazaliście się nie lada cierpliwością, za co jestem Wam niezmiernie wdzięczna! Za każdym razem, gdy robię podsumowanie jestem z Was szalenie dumna! Nawet jeśli jest nieco słabiej niż w poprzednim miesiącu :* 

 

Nie będę przedłużać i od razu wrzucam tabelkę:


Ilość punktów
Ilość książek
Rosa Czyta
21
3
Miłość do czytania
20
2
Gosia Szczep
30
5
Ewa Rogala
9
1
Pośredniczka książek
29
5
Kasia T-J/Wielbicielka książek
56
8
Zakątek czytelniczy
11
1
A to ci wynalazek
11
2
NieFikcyjna
14
2
Monika Stanisławska
35
3
Zuzanna P.
23
3
Magdalena Zając
15
2
Ruda recenzuje
18
3
Anna Rydzewska
46
6
Monika Halman
35
4
Maria Kasperczak
34
7
Grażyna Wróbel
20
6
Patrycja Hrycak
15
3
Pięknem oczarowana
78
8
Gosia C
9
7
Daria Skiba
52
9
Monweg
3
1
Nowe Horyzonty
3
1
Poligon Domowy





o     

A kto wygrał? Już mówię...
- Pięknem Oczarowana
- Wielbicielka książek
- Halmanowa

A co można było wygrać?
- Jak zwykle niespodziankę od Wydawnictwa Lucky
"Kruchość porcelany" ufundowaną przez Wydawnictwo Replika
"Zawroty rytm fokstrota" (koszt wysyłki pokrywa zwycięzca)

Nie będę Wam mówić za co te nagrody, bo wiecie, taki mam kaprys ;) Czasem syn wskaże paluszkiem, czasem mi się rzuci w oczy jakiś wynik... różnie bywa... mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)

GRATULUJĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...