środa, 13 września 2017

CzaroMarownik, czyli radość dla blogera!

Docieram tutaj bardzo późno, ale za to z dobrą wiadomością ;) co prawda nie jest to dobra wiadomość dla wszystkich, ale fajnie sprawić komuś radość... szczególnie trzynastego! Bo ja zawsze uważałam, że to szczęśliwa data!



CzaroMarownik ma jeszcze jedną zaletę, oprócz tych wszystkich, o których pisałam dwa dni temu <klik>, albowiem mogę się nim podzielić!
Wobec tego jednym będę się cieszyła ja, a drugim Monika, czyli Halmanowa :) 
Dziękuję Ci za wsparcie, za pomoc, za cierpliwość i piękne grafiki! Fajnie wiedzieć, że gdzies tam na drugim końcu kraju jest ktoś, kto myśli o mnie ciepło...
To kalendarz dla fajnych kobiet, więc Fajna Kobieto ciesz się nim :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...