wtorek, 12 września 2017

Wsparcie Poligonu dla książki: "Latarnik 2.0: Nasza przyszłość została zhakowana"

Wiecie, że lubię się pchać wszędzie, gdzie się da, prawda? A jeśli ma to związek z książkami, w dodatku polskich autorów to używam łokci do rozpychania się ;) a co! 



Gdy więc zobaczyłam ogłoszenie pana Rolanda Hensoldta pierwsza myśl była taka, że MUSZĘ się w to wpakować... potem przyszła chwila zastanowienia, bo to jednak tak nie do końca mój ulubiony typ literatury, no ale... z drugiej strony to coś nowego, autor, który zaufał blogerom i oczekuje naszego wsparcia... więc ja chcę tego wsparcia mu udzielić i tej garstce czytelników, którzy do mnie zaglądają opowiedzieć o książce... Objęłam więc książkę patronatem - choć to taki nietypowy patronat, bo książka dopiero szuka wydawcy :) ale doskonale wiecie, że książka zanim jeszcze narodzi się w wersji papierowej musi już mieć poparcie czytelników. Znamy to, prawda?

Mowa o książce: "Latarnik. 2.0: Nasza przyszłość została zhakowana", słyszeliście już o niej?
Opis książki możecie przeczytać tutaj <klik> bo przecież nie będę go Wam kopiowała, skoro możecie się odrobinę wysilić i przenieść na stronę autora - bo tam to już wpadniecie w sidła historii... ;)

Czy wyobrażacie sobie, że ktoś może zhakować przyszłość, przewidzieć każdy krok, każde działanie... obawiam się, że moja wyobraźnia nie jest aż tak rozwinięta by sobie to wykreować - i za to właśnie podziwiam twórców fantasy - potrafią stworzyć zupełnie nową rzeczywistość, która żyje tylko w ich głowach i próbują ją przekazać czytelnikowi. 

Co mnie przeraziło? Nazwa gatunku:  techno thriller z elementami mrocznego i religijnego urban fantasy. 
Co to w ogóle jest?! Istnieje coś takiego? Czemu ma taką skomplikowaną nazwę? Chciałam uciec, jak to zobaczyłam, grzecznie podziękować i wycofać się z akcji, ale... kurczę, nigdy czegoś takiego nie czytałam! Nazwa jak nazwa, ale treść... przecież opis książki wskazuje na całkiem ciekawą i wciągającą treść! 

Będę mocno trzymać kciuki za wydanie tej książki! A Was zapraszam do śledzenia poczynań autora :)

Zapraszam Was do polubienia strony książki na FB i trzymania kciuków!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...