niedziela, 12 lutego 2017

Oddaj jedną noc Saint'owi :) - "Manwhore+1" Katy Evans

Namiętność, namiętność, namiętność i emocje!
Rzuciłam wszystko, by spędzić grzeszne chwile z Saint'em... też to zrób!


Kiedy piszę szkic tej recenzji jest prawie 2 w nocy... Właśnie skończyłam czytać i jakoś nie mogę spać, czuję że muszę natychmiast wyrzucić z siebie te myśli.... 
Wiecie, są takie książki, które nie mogą czekać... Szczególnie, że pierwszy tom zakończył się tak, że otwierają się drzwi i..... I na resztę trzeba było długo czekać! 
Ale się doczekałam. Więc jak tylko kurier przyniósł książkę porzuciłam to, co czytałam, i poradnik czytany na raty, i wszystko inne i zaczęłam czytać. Kilka godzinek i po książce. Pochłonęłam ją po prostu, bo ta historia pochłonęła mnie. 

Cóż, Rachel jest dziennikarką, która w pierwszym tomie miała za zadanie zbliżyć się do Sainta i rozszyfrować tego bogatego przystojniaka. Nie przewidziała tylko, że jak się tak bardzo zbliży to może się zakochać.... A czego nie lubią bogaci i przystojni faceci wiecznie otoczeni kobietami? Kłamstwa. Jeśli kręci cię jego kasa to spoko, jeśli chcesz tylko seksu - ekstra, ale jeśli oszukujesz to nie masz u niego szans! Czyżby Rachel straciła wszystko przez jeden artykuł?! I to właśnie miało się okazać w tej części, ale.... 

Zaczyna się tak, że w sumie nie wiem, co napisać.... Wyobrażałam sobie, że padną sobie w ramiona, on jej wybaczy, a ona będzie mu to wynagradzała przez cały drugi tom walcząc z każdą kolejną kobietą na jego drodze. A tu psikus. Książka jest o jej karierze, o ich rodzicach, o miłości, uczuciach, wyborach. Właściwie o wszystkim, co składa się na życie. Tak, spokojnie, nie musicie się martwić, seks nadal jest na pierwszym miejscu 😉 

Książka mnie zaskoczyła. Pozytywnie. To krzywdzące, że literatura erotyczna ma taką łatkę, że sam seks i nic więcej. A książka kryje w sobie historię, czasem smutną, czasem radosną, zwykle skomplikowaną. Może w ten krótki zimowy miesiąc warto przeczytać taka gorąca historię? 

Chodzi mi po głowie taka myąl, żeby stworzyć listę erotyków godnych polecenia.... Czytacie takie książki? Jakie waszym zdaniem zasługują na podium??? Wiecie, co moim zdaniem jest wielkim plusem? Zwykle nie kończy się na jednym tomie!!!


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu!

Wydawnictwo Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...