wtorek, 26 lipca 2016

#35 Dwutygodniowe Link Party na Poligonie

Znowu zabawa potrwa dwa tygodnie, bo mimo że coś się tu będzie pojawiało to mnie przez pewien czas nie będzie... ale Wy koniecznie zaglądajcie i zostawiajcie linki!



Dziś dużo linków ode mnie, ale potem pozostawiam już miejsce dla Was.
Zacznę od tego, co przyjemne, czyli:

KONKURS! do wygrania książka "52 kolory życia" Magdaleny Kozioł - a jak zgłosi się dużo osób to nawet dwa tomy!


BOOK TOUR "Jak powietrze"  - są jeszcze miejsca, więc zapraszam! 




Jak zwykle sporo książek, ale najpierw tak ogólnie o czytaniu słów kilka - jak to u Was jest?

Rewelacyjna książka Małgorzaty Falkowskiej "Mąż potrzebny na już" - mimo że mam już jednego to jej poszukiwania były cudowne, urocze, a te przyjaciółki... strach się bać! Autorka kończy pisać kolejną część - tam bohaterką jest Zośka, która po prostu mnie zachwyciła, choć w prawdziwym życiu na pewno bym ją zabiła! 

Sięgnęłam również po "Sny Morfeusza" K. N. Haner - książka mi się podobała, choć medialny szum wokół niej sprawił, że liczyłam na więcej... ale to tylko moja wina, że postawiłam poprzeczkę tak wysoko, bo książka całkiem całkiem. Miło spędziłam z nią czas... 

I poezja... "Przedsionek nieba" Magdaleny Panek - jej blog jest już uzupełniony, więc zapraszam Was do zapoznania się z Jej twórczością i sami oceńcie!

Tyle o książkach udało mi się napisać.... przeczytałam o wiele więcej, ale nie mam ciągle czasu by o tym napisać...

Popełniłam również wpis parentingowy, czyli słów kilka o tym, kiedy dziecko powinno zacząć podejmować decyzje... i tu nie wszyscy się ze mną zgadzają ;)  jestem ciekawa Waszego zdania!

I kartka... moje pierwsze próby scrapowe... wiem, że w sieci jest mnóstwo piękniejszych, ale dopiero się uczę... no i całkiem mi się podoba ta kartka dla Maluszka. zerkniecie?


A teraz Wasza kolej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...