sobota, 23 lipca 2016

Witaj maleńka - moja kartka dla Oliwki

Tydzień temu na świat przyszła mała księżniczka... Siostrzenica mojego męża - Oliwia. Dziś uznaliśmy, że czas by poznała naszą trójkę i wybraliśmy się w odwiedziny...





Moje zmagania z papierem ciągle są na etapie początkującym, ale się staram jak mogę...
Kartka miała być prosta i niezbyt słodka, ale postawiłam na róż, bo w końcu dziewczynka - i dobrze zrobiłam, bo cały stosik ubrań różowy leżał na komodzie ;) 


Kilka dni temu nauczyłam się tuszować brzegi dzięki Ince z Klonowej - zerknijcie na jej piękne prace!
Zbliżenie na drobiazgi...


Cóż, nic nie poradzę, że muszę pokazać wszystkie zdjęcia jakie mam...



Dotrwaliście do końca??


Jestem gotowa na krytykę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...