niedziela, 5 listopada 2017

Świąteczne zapowiedzi i... moje grudniowe wyzwanie!

W zeszłym roku pojawiło się kilka świątecznych książek i marzyły mi się one bardzo, ale jakoś nie pamiętam, żebym się a nich skupiła w okresie świątecznym... W tym roku wybór po prostu jest ogromny! 

Chciałam napisać o wszystkich, jakie mają się pojawić, ale na pewno coś przeoczyłam! Wybaczcie i podrzućcie w komentarzach tytuły i autorów książek, których nie udało mi się znaleźć... możecie również podsunąć mi tytuły z poprzednich lat, a chętnie do nich wrócę.

Myślę, że przygotuję sama dla siebie wyzwanie i będę czytać i recenzować w grudniu tylko książki świąteczne, czyli przez cały grudzień będę publikować tylko takie recenzje! Miało być ich 20 czyli na każdy dzień tygodnia pomijając weekendy. Gdyż doszłam do wniosku, że książki polskich autorek czy autorów będę w stanie czytać jedną dzienni,e z kolei na twórców zagranicznych dałabym sobie 3 dni, czyli cały weekend. To dałoby dwadzieścia recenzji w ciągu miesiąca, ale znalezionych przeze mnie książek jest ponad 30!!! I co tu wybrać?!
Myślę, że wobec tego nie wskażę konkretnych tytułów, które będę czytać, a dla was zrobię przegląd książek świątecznych... z kolei na Instagramie będę pokazywała zdjęcia stosiku na grudzień, co Wy na to?

Mam tu jeden wielki misz-masz, po prostu wszystko, co wpadło mi w ręce czy w oczy zapisywałam, ale w żaden sposób tego nie posegregowałam, ani na daty premier ani tym bardziej na wydawnictwo czy autorów... także jest jak jest... 

Najważniejsze, żeby książki były zimowe, świąteczne, takie, abyśmy mieli szansę wczuć się w świąteczny nastrój!

A może ktoś z Was ma ochotę dołączyć do mojego wyzwania? niekoniecznie w takiej formie, bo możecie przeczytać tylko cztery książki, albo osiem książek, a może tylko jedną...
Co wy na takie świąteczne wyzwanie?



Joanna Szarańska, Cztery płatki sniegu     Wieczór taki jak ten, Gabriela Gargaś

Natalia Sońska, Zakochaj się Julio       Karolina Wilczyńska, Rok na kwiatowej. Zamarznięte serca





 Psiego_Najlepszego_okladka_135x205_08092017_PREV_72dpi-2

Swiateczne-marzenie
    
  czas cudów opowiadania

serce-z-piernika-b-iext50739095 swiatlo-w-cicha-noc Mirek K.
Gwiazdka z nieba Michalak    Renata Kosin
A.Olejnik   agnieszka krawczyk

Oswiadczyny-72-378x567  nie-calkiem-biale-boze-narodzenie-b-iext50733836
jutro-bedziemy-szczesliwi-b-iext50151328   image007 (1)
hotel-pod-jemiola-b-iext50857177  tam-gdzie-czekal-aniol-b-iext51063501
nasze-kochane-swieta-b-iext51368969  pensjonat
komedia-swiateczna-b-iext51516049 zimowe-serca-b-iext51510173
chapel-springs-tom-3-sezon-zyczen-w-iext50775395  aniol-do-wynajecia-b-iext44331706
biuro-przesylek-niedoreczonych-b-iext46133724 sekretna-zima-jasminy-b-iext45741103
swiateczna-kafejka-b-iext46051013 Znalezione obrazy dla zapytania znowu goście


Czego mi jeszcze brakuje??? 
i co polecacie na początek?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...