niedziela, 27 sierpnia 2017

Berek Falkowski, czyli gra Cioci Ebi :)

Kochani, od dzisiaj nie żadne tak book tagi, tylko nasze polskie Berki Książkowe! Nareszcie ktoś wymyślił fajną nazwę i wszystko jest jasne... W tej chwili jestem Berkiem, ale już niedługo... strzeżcie się!








Zasady pozwoliłam sobie skopiować z bloga Cioci Ebi, która tę zabawę wymyśliła...

  1. Berka – sposób na poznanie partnera zaczerpnięty z książki
  2. Zośka – powieść, która cię rozśmiesza
  3. Monika – książka, po której miałaś ochotę zmienić coś na lepsze
  4. Jolka – książka o zdrowym trybie życia, odżywianiu
  5. Baśka – bohater, który pracuje w wydawnictwie lub jest pisarzem
  6. Marietta – książka z piękną okładką
  7. Anka – ulubiony dodatek do książki

Link do filmiku Cioci Ebi <klik>

A teraz już zapraszam Was na mój filmik...
tylko wiecie, ja ciągle jestem straszną amatorką... (na większości filmików, które nagrywam obcinam sobie głowę :/ )


A nominuję:
 Monikę z bloga Halmanowa
Malwinę z bloga Zakątek czytelniczy, 
Oliwię z bloga Wyśnione książki
Dominikę i Wirginię z bloga Książkowe Wyznania 
 Paulinę z bloga Yakie Fayne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...