czwartek, 6 lipca 2017

#świętanaokrągło w czerwcu... czyli zdążyłam!

Milion razy sobie obiecywałam, że nie będę ostatnia, że nie będę czekać tylko usiądę i zrobię. I wiecie co, właśnie przed chwilą zrobiłam. Wstyd!!! Pewnie, gdyby nie to, że chcę dostać Złotą Dwunastkę to bym odpuściła... 

                                  Logo i patron zabawy:

Zasady wyzwania ŚWIĘTA NA OKRĄGŁO - może ktoś z Was będzie chciał dołączyć...

Zawsze marzyłam, żeby robić kartki według wzoru, ale jakoś nigdy nie umiałam się na to zdobyć. To się tylko wydaje takie proste, tak myślę...
Inka oczywiście spełniła moje marzenia, bo czemu miałaby tego nie zrobić... nieświadomie, dodajmy! 
Był schemat... pozwolę sobie skopiować:

Nasze danie główne? Oto przepis na czerwiec:
3 różne papiery (plus baza)
3 prostokąty różnej wielkości
3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp)
1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru np. pieczątki)
1 napis
1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)
Wyszło mi tak:



Moją wstążką są renifery... pierwszy raz użyte! W ogóle pierwszy raz używałam washi ;)
ciekawe, czy Inka uzna...

Mogło być lepiej, znowu. Wiem... eeeh, no ale jest lepsza niż majowa, czy to wystarczy?

dobra, dobra, krytykujcie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...