poniedziałek, 28 marca 2016

Kolejne pudełko diy... tym razem decoupage!

To była moja pierwsza próba... nie miałam po prostu na czym wykorzystać tej serwetki, a strasznie mi się podobała... i tak powstało poniższe pudełko


To zwykłe kartonowe pudełko ozdobione metodą decoupage.
Bardzo proste do wykonania, choć niestety potrzeba na to trochę czasu, gdyż kilka warstw musi schnąć...
Początkowo trzymaliśmy w nim buciki synka, które były jeszcze zbyt duże, a on uwielbiał je wyrzucać na podłogę, a potem wkładać je do środka. Później przejął je na zabawki, a w tej chwili trzymamy w nim pieluchy...
Jest już nieco zniszczone, ale to nic... niedługo zrobię po prostu kolejne!

Próbowaliście kiedyś ozdobić coś tą metodą?



Mam nadzieję, że święta minęły Wam spokojnie i rodzinnie. Ja niestety uciekłam już wcześniej, ale tyle się działo... mamy z mężem taki odruch, że przed ważnymi wydarzeniami pakujemy się w jakieś dziwne sytuacje i tym razem wymienialiśmy meble na ostatni moment!


Mokrego poniedziałku Wam życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...