wtorek, 29 marca 2016

#19 Link Party na Poligonie

W każdym Link Party pojawia się dwanaście linków... moim zdaniem całkiem sporo, ale trzeba sobie dawkować, żeby wystarczyło do kolejnego wtorku...




Może w tym tygodniu zajrzy więcej osób... ah... gdyby tak dobić do dwudziestu...
kiedyś się na pewno uda!

Ciągle nie umiem wyjść na prostą po tych chorobach i świętach, ale wierzę, że w końcu się ogarnę... doszło mi trochę zajęć, bo udało mi się znaleźć zajęcie. Może nie zarobię fortuny, ale na jakieś małe przyjemności wystarczy. 

czekam na trzy kolejne książki z Book Tour i nie mogę się ich doczekać, w tej chwili czytam kilka książek i jakoś żadnej nie mogę skończyć...! 
Więc chyba jutro nic o książkach nie uda mi się napisać....

Na Youtube znowu nic nowego, chociaż kilka filmików czeka na swoją kolej... Ale spec od montażu się zbuntował, a ja jeszcze nie do końca sobie z tym radzę... 

Mam ochotę stworzyć swój tematyczny spis ulubionych blogów. Korci mnie, żeby zacząć od finansowych, czyli takich, gdzie blogerzy i blogerki dzielą się swoimi zmaganiami z oszczędzaniem. Jeśli znacie takie blogi podrzućcie mi linki w komentarzach, bardzo Was proszę!

A teraz już zapraszam do linkowania. Jak ostatnio - w komentarzach możecie wrzucać fotki! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...