wtorek, 15 marca 2016

#17 Link Party na Poligonie

Szybciutko zleciał kolejny tydzień. Spotykamy się po raz siedemnasty we wtorek! Aż trudno mi w to uwierzyć...




U mnie kiepsko. Mąż chory. Syn chory. Ja się jakoś trzymam, ale na pisanie nie mam czasu... 

W kwestii finansowej - podsumowanie lutego. wspomniałam o tym, co robię by kilka groszy wpadło dodatkowo do naszej skarbonki... za miesiąc zwierzę się Wam, jak to wszystko wyszło u mnie w praktyce. 

Może rzucicie okiem na Youtube? Mój pierwszy filmik, debiut może nie jest fenomenalny, ale liczę, że dacie mi szansę i nie przekreślicie mnie od razu... 
Zapraszam do linkowania. Jak ostatnio - w komentarzach możecie wrzucać fotki na pewno działają często lepiej niż linki... :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...