poniedziałek, 15 lutego 2016

#13 Link Party na Poligonie

Myślicie, że trzynastka jest pechowa? Dla mnie zawsze okazywała się szczęśliwa, szczególnie w piątek... więc proszę o optymistyczne linki!




Tę zabawę zawsze przygotowuję w poniedziałkowy wieczór, powoli zbliża się północ... a więc idealna pora by zacząć zabawę... najlepiej zakrapianą :) co Wy na to?

Może zerkniecie do moich wcześniejszych wpisów?

Kontrolowanie wydatków weszło mi w krew, znów dzielę się z Wami naszymi finansami, a jak mowa o forsie to nie można zapomnieć o sposobach na oszczędzanie podczas zakupów. 
A dla głodnych przepis na sałatkę.
Kilka książek znowu przeczytałam, więc do nich zapraszam, a potem może zerkniecie na podsumowanie czytelnicze stycznia?

Nadal zapraszam Was do trwających wyzwań na ten rok

A mój brat uszczęśliwił mnie kanałem na Youtubie... cóż, pojęcia nie mam po co mi, ale być może uda mi się stworzyć jakiś fajny filmik... szczególnie, że właśnie przymierzam się do zmian w sypialni, więc może jakieś diy w wersji video? Niemniej miło mi będzie, jeśli zajrzycie :)

A teraz już nie przedłużam, wpisujcie linki!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...