niedziela, 25 lutego 2018

Darmowe kursy online - marzec ;)

Nie ukrywam, że jestem Kurą Domową... taką zazwyczaj w dresie i bez makijażu, rozmemłaną, pijącą przez pół dnia zimną kawę... trwa to już stanowczo za długo i zaczęłam z tym walczyć. 


Może nie śmigam na mopie w pełnym makijażu i z fryzurą jak na bal, ale staram się coś robić dla siebie... Zaczęło się pół roku temu od organizacji Blog Book Meeting, potem poprowadziłam spotkanie dla licealistów o literaturze, teraz w końcu planuję zrobić prawo jazdy i nagle chce mi się coraz więcej...
Niestety, możliwości mam nadal niewielkie, bo jednak małe dziecko to sporo obowiązków, ale w czasach internetu nie ma rzeczy niemożliwych! 
Dlatego powstał dzisiejszy artykuł, bo w ostatnim tygodniu rozejrzałam się uważnie i znalazłam duuuużo dobrego!




KURS FOTOGRAFICZNY DLA AMATORÓW

Natomiast 1 marca rusza kurs fotograficzny organizowany przez cudowną i motywującą Dominikę Dzikowską! Kurs jest darmowy i jest dla Ciebie, szczególnie jeśli próbujesz ogarniać Instagram... 
Jeśli klikniesz TUTAJ to znajdziesz się w grupie fejsbukowej, gdzie nieustannie można się uczyć od Dominki i od siebie nawzajem. I można bezkarnie cykać fotki telefonem! I nawet taka fotograficzna sierota jak ja czuje się tam jak w domu... nikt nie krytykuje, nie dogryza, a jak zrobisz totalnie złe zdjęcie to dostaniesz garść rad i jeszcze Cię pogłaszczą po głowie, że każdy kiedyś zaczynał... 


Jak inwestować na giełdzie?

Postanowiłam też kolejny raz przyjrzeć się swoim finansom i tak trafiłam do Akademii Dobrostanu, gdzie zaczyna się wyzwanie dotyczące inwestowania na giełdzie. Zawsze mnie to szalenie interesowało i mimo że w tej chwili raczej to temat czysto teoretyczny to mam ochotę nieco się dowiedzieć... Interesuje Was to? TUTAJ informacje o wyzwaniu.

CZYTAJ ANGIELSKĄ LITERATURĘ

to stanowczo nie dla mnie kurs, więc oczywiście się zapisałam... W sieci pojawiło się takie wyzwanie czytelnicze, w którym nie wzięłam udziału, bo (cholera!) mój angielski wymarł jak mamuty! No ale co się dziwić, z trzylatkiem nie podyskutuję po angielsku o polityce, ani nawet pogodzie! Zobaczę jak się potoczy ta moja przygoda :D


Znaleźliście w sieci jakieś ciekawe kursy lub wyzwania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...