czwartek, 12 października 2017

#Wyzwanieczytanie Wrzesień - czyli Paulina pyta jaką chcę być książką!

Dziwię się, że Paulina mnie jeszcze nie zastrzeliła, ale może mnie trochę lubi - choć jak zobaczy ten wpis to pewnie mnie udusi kablem od komórki i nie będzie jej przeszkadzało te 30 kilometrów, które nas dzieli...




Szybko przypomnę o co chodzi w zabawie:
Co miesiąc jedna z uczestniczek rzuca pozostałym wyzwanie, czyli do 1 dnia każdego kolejnego miesiąca nie będziemy miały pojęcia co nas czeka! A potem mamy TYLKO trzy tygodnie na podołanie wyzwaniu, by opublikować podsumowania i czekać w gotowości na kolejne zadanie! 
Więcej, dokładniej i może bardziej zrozumiale mówi o tym Paulina na blogu Yakie Fayne, bo to ona jest mózgiem operacji i organizatorką wyzwania!

Uczestnicy Wyzwania:
Paulina  - Yakie Fayne
Gabriela – Wyrodna Matka
Ula – francais-mon-amour
Magda – Podróż przez życie
Agata - Coacha Zapiski
i ja ;)
Ale każdy może do nas dołączyć! Zapraszamy!


Tym razem wyzwanie rzuciła nam Paulina i kazała powiedzieć, jaką książką chcielibyśmy być.
Oczywiście jestem spóźniona, więc z przymrużeniem oka!
Paulina - WYBACZ!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...