czwartek, 10 sierpnia 2017

Czego zazdroszczę studentom....?

Powoli zbliżam się do kolejnych urodzin, ostatni raz z dwójką z przodu i naszła mnie taka myśl, że pewne rzeczy minęły bezpowrotnie.... 
Tak więc lista rzeczy, których zazdroszczę młodszym, a więc studentom! Startupy skierowane są w większości dla młodszych ludzi, między innym do studentów. 
Jedną z takich akcji zajmuje się Innovmatch
jest to konkurs skierowany dla StartUpów oraz studentów. Dziewięć prestiżowych firm zleci uczestnikom zadania, z którymi będą musieli się uporać, a każde z nich będzie się wiązało z bardzo realnym wyzwaniem, z jakim przychodzi zmierzyć się biznesom! 
Rejestracja trwa do 5 września, więc jeszcze jest trochę czasu, a nagrody są naprawdę bardzo interesujące - oczywiście finansowe także, ale myślę, że wsparcie w rozwoju przez SAP i TechStars to nie byle co!
Jeśli więc interesujesz się technologią to być może oni czekają na ciebie...!

Druga sprawa to Erasmus. Po pierwsze studiowałam polonistykę więc ciężko byłoby mnie wysłać w ramach studiów za granicę 😉 a po drugie nigdy nie miałam dość odwagi! Z zazdrością obserwowałam koleżanki przygotowujące się na wyjazd do Hiszpanii na studia czy do Turcji na praktyki. To niewątpliwie przygoda życia! Teraz staje się to coraz popularniejsze, a jeśli jesteście studentami i macie szansę z tego skorzystać to nie wahajcie się ani chwilę, żebyście za chwilę nie żałowali, że jest już za późno! Wpadł mi ostatnio w oko portal studencki Erasmus, który odpowiada chyba na wszystkie pytania związane z tymi wyjazdami... może gdybym będąc na studiach tam trafiła to dziś miałabym piękne wspomnienia a nie żal, że siedziałam w kącie...

Jest coś, czego żałujecie, że nie zrobiliście, a już się nigdy nie uda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...