wtorek, 6 czerwca 2017

#świętanaokragło, czyli majowa odsłona wyzwania!

Maj minął, a ja nie mam kartki. Trzeciego czerwca prawie dostałam zawału, bo byłam pewna, że nie zdążyłam. Wszystko przez ten cholerny szpital... Ale się okazało, że czas do szóstego, więc kolejny raz w ostatniej chwili wrzucam fotkę kartki! 

                                  Logo i patron zabawy:

Zasady wyzwania ŚWIĘTA NA OKRĄGŁO - może ktoś z Was będzie chciał dołączyć...

Co wymyśliła Inka tym razem? Barwy narodowe! 
To tylko w teorii jest takie proste.... Myślenie jak to zrobić zajęło mi baaardzo dużo czasu, a jak już wymyśliłam to z kolei nie miałam czasu na tworzenie.... 
Ale w końcu się udało.
Jest zbyt prosta. Raczej nijaka. Myślę, że sporo trzeba w niej dopracować. Zgłaszam ja do wyzwania, ale jak będę mogla spokojnie nad nią przysiąść to ja chyba dopieszczę...



Wiem, przydałoby się cieniowanie brzegów. Te tłoczone paski mogłyby być na kostkach dystansujących, a gwiazdka stanowczo byłaby lepsza bez tych dziurek... A może w ogóle na białej gwiazdce jeszcze jedna mniejsza, czerwona...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...