niedziela, 22 stycznia 2017

Odkrywanie tajemnic przodków - "Ścieżki przeszłości" Edyta Kowalska

Myślicie, że znacie historię swojej rodziny? A jeśli nagle okazałoby się, że na przykład Wasza ukochana babcia przez całe życie ukrywała coś przed Wami? Nie jakieś drobiazgi... inne życie. 

                                               


Tom pierwszy: "Ścieżki życia" gościły już na Poligonie. 

"Ścieżki przeszłości" to już drugi tom przygód Julii, tym razem poznajemy historię jej Babci. Po przeczytaniu pierwszego tomu odczułam ogromny niedosyt i z niecierpliwością oczekiwałam kolejnej części, choć nachodziły mnie również obawy, bo wiedziałam, że książką dotyczyć będzie przeszłości, a mi jakoś z historią nigdy nie było po drodze. Bałam się, że te historyczne elementy pochłoną pozostałe wątki, ale prawda jest taka, że czułam się jak dziecko spragnione słów babci, które siedzi u jej stóp na dywanie i słucha z rozdziawiona buzią. Tak właśnie minęła mi pierwsza część książki. 
Część druga, która dotyczyła już Julii i była kontynuacją wydarzeń z pierwszego tomu była również wciągająca, ale już z innego powodu, po prostu czułam się jakbym powróciła do starych przyjaciół i była ciekawa, co z nimi. Autorka pięknie opowiada, kreśli historię, czyta się to z ogromną przyjemnością, jednak.... dziwne zachowanie jednej z bohaterek, a konkretnie młodszej siostry ukochanego Julii rozgryzłam. Przykro mi, ale dla mnie było to jasne od samego początku. Tyle tylko, że w niczym to nie przeszkodziło, książkę pochłonęłam w kilka godzin i był to pięknie wykorzystany czas 🙂 




Za możliwość przeczytania książki dziękuje Edycie Kowalskiej oraz Klaudii z bloga Nowe Horyzonty za zorganizowanie Book Tour.

Książka oczywiście bierze udział w wyzwaniu #czytambopolskie i dodam jeszcze, że ktoś z Was ma szansę ją wygrać! Chcecie? 
Jeśli tak to zapraszam do zapoznania się z zasadami! Dołączyć można w każdej chwili i co miesiąc wygrać książki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...