środa, 5 października 2016

Wypełniona uczuciami do ostatniej kropki! - "HARD BEAT. Taniec nad otchłanią" K. Bromberg

To książka która na mojej półce chwilę poleżała z powodu pewnego nieporozumienia... Bo i czytać chciałam od pierwszej, a nie siódmej części... Ale okazuje się, że kolejność nie ma znaczenia.
Okładka książki Hard Beat. Taniec nad otchłanią


Cóż, spodziewałam się że to będzie kolejna książka pełna seksu z jakąś niewielka akcja w tle. Oj jak bardzo się myliłam....
Nawet jeśli nazwać to romansem to z wojną w tle wcale nie wygląda kusząco. 
Dziennikarz, najlepszy z najlepszych, wraca do pracy po tym jak stracił swoją przyjaciółkę a zarazem partnerkę zawodową. Nie jest łatwo. W dodatku jest już na miejscu a nadal nie ma fotografa. 
Okazuje się, że jego fotograf to kobieta, kolejna osoba którą należy chronić, mimo że przecież wszyscy wiedzą, że poprzedniej partnerki nie ochronił! W dodatku to jej pierwsza praca w takich warunkach. Porażka. 
Cóż, jeszcze gorsze jest to, że zanim poznał swoją partnerkę zdążył się z nią przespać!
Może być gorzej? Cóż... Okazuje się, że zawsze może być gorzej!

Naprawdę warto przeczytać. Choć nie ukrywam, że wojna w tle, a do tego trudna przeszłość bohaterów oraz ich ciągle podejrzenia i kłamstwa nieco mnie drażniły. Nie chciałam by cokolwiek mi umknęło, bo ciągle zastanawiałam się jakie tajemnice skrywa BJ. 
Koniec mnie zdziwił, zaskoczył a nawet zabolał. Potem razem z głównym bohaterem nie mogłam uwierzyć, że to prawda! I w sumie zakończenie udało mi się przewidzieć... 
Ale najpiękniejsze w książce była końcówka. Dodatkowy rozdział. Piękne. Taka ładna klamra. Plus za to!
Teraz chyba sięgnę po pozostałe tomy, bo jestem ich baaardzo ciekawa!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Editio Red.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...