wtorek, 30 sierpnia 2016

#38 Link Party

Znowu nie zaczęło się o północy... a nawet jakby całkiem późno, ale jest. To chyba mi wybaczycie i przejdziemy od razu do zabawy?







Kolejny raz zaproszę Was do obejrzenia mojej kartki zupełnie innej niż zwykle! Czyli exploding box w kształcie kufla piwa (jakby zwykłe exploding boxy były dla mnie taką prościzną, że powinnam podnieść sobie poprzeczkę...) 

No i książki... u mnie ciągle książki...

"Lida" Aleksander Jurewicz - obawiałam się tej książki, że jednak mi się nie spodoba, ale całkiem przyjemnie było poznawać świat małego Alika. Na pewno będę polecać!

"Dotyk Północy" Adelina Tulińska - książka, która zachwyciła mnie okładką, a potem wnętrzem. Nawet się nie spodziewałam, że tak mocno się wciągnę!

Macie też możliwość wybrać okładkę kolejnej części książek o Jacku Przypadku - opcja tylko dla blogerów niestety... ale zapraszam do udziału!




I ulubiona część: Wasze linki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...