wtorek, 24 maja 2016

#27 Link Party na Poligonie Punktualnie :)

ha! udało się... jest wtorek... dopiero się zaczął... i jest Link Party. Punktualnie!





Zajrzycie na moje teksty z tego tygodnia?
Najpierw moje podsumowanie miesiąca. Oczywiście finansowe. Znowu nieco zyskałam na kontach bankowych... jeśli też macie ochotę na kilka promocji to piszcie, chętnie o kilku Wam wspomnę :) dziś dzięki pewnej promocji zamiast 70 zł za abonamenty telefoniczne zapłaciłam 30 zł. A korzystając z innej zyskałam dwie książki dla syna za darmo. Jestem z siebie dumna!

A jak już mowa o podsumowaniach to i czytelniczym się z Wami dzielę... chociaż Matka Puchatka już znalazła braki - muszę poprawić szybciutko!

Book Tour i "Ścieżki życia" Edyty Kowalskiej, które mnie zachwyciły...
Oraz "Przegapić życie" Moniki Matusik - w ramach akcji "Z rąk do rąk" - też do przeczytania w jeden wieczór...
Albo "Spełnienia marzeń!" Katarzyny Michalak - o młodych ludziach, o strachu, przyjaźni, miłości i dążeniu do celu!

A jak się Wam znudzi czytanie o książkach to może rzucicie okiem na kartkę na 80. urodziny dziadka - dopiero się uczę, więc bądźcie łaskawi w ocenie...

A teraz do startu... gotowi.... zostawcie linki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...