wtorek, 17 maja 2016

#26 Spóźnione Link Party na Poligonie

Przyznaję się bez bicia... mój mąż ma skręconą stopę i jest w domu, a mój tydzień wyznaczały jego wyjścia do pracy. Umknął mi wtorek. 









Zauważyłam w południe, że zapomniałam o Link Party i ogłosiłam je na facebooku - zapraszam jeśli chcecie! A teraz, zaraz zrobi się środa, postanowiłam że jednak niech będzie, tylko krócej!

Więc zapraszam Was na imprezę spóźnioną i skróconą...

Czytanie jakoś szybciej mi idzie niż pisanie, więc o książkach niewiele, ale jednak:

"Billy. Kot, który ocalił moje dziecko" bardzo wzruszająca historia chłopca autystycznego, który otwiera się na świat i ludzi dzięki kociemu przyjacielowi!

Oraz książka, którą już dawno chciałam przeczytać i w końcu los mi ją zesłał: "Dziewczyny, które zabiły Chloe" - niesamowicie ciekawa, wciągająca, wielowątkowa historia, która trzyma w napięciu naprawdę do końca! Mimo, że przez pierwsze cztery rozdziały nieco ciężko się połapać kto jest kim i o co chodzi to potem jest już jak na rollercoasterze!

No i moje podsumowanie miesiąca. Oczywiście finansowe. Kolejny raz wpadło 190 zł z promocji bankowych. Mniej niż w zeszłym miesiącu, ale cóż... 
A teraz nowa promocja, można zyskać 100 zł za założenie konta, jeśli chcecie spróbować to zapraszam do kontaktu, bo zyskujecie tylko jeśli konto zostanie polecone. Możecie pisać w komentarzach, na fejsie albo mailem - sprezentuj@gmail.com
Naprawdę niewiele trzeba zrobić, żeby stówka wpadła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...