wtorek, 5 kwietnia 2016

#20 Link Party na Poligonie

Stuknęła dwudziestka... już dwadzieścia razy dzieliliście się ze mną swoimi linkami i bardzo jestem Wam za to wdzięczna!




Wiem, że ostatnio okropnie zaniedbuję bloga, ale pochłania mnie kilka innych spraw, których niestety nie mogę zepchnąć na dalszy tor. Potrzebuję chociaż jednego spokojnego dnia, żeby wszystko poukładać, ale jak na złość, ciągle coś się dzieje!
Mam nadzieję, że do weekendu opanuję tę sytuację...

Jutro prawdopodobnie pojawi się kilka słów o książce, którą czytam, czyli "Pan Wilki i kobiety" Jarosława Wilka - o ile uda mi się ubrać w słowa wszystkie moje myśli, a to może nie być zbyt łatwe...
A skoro mowa o książkach - zapraszam do poprzedniego wpisu, czeka cały stos na wymianę... kilka znalazło już nowy dom, kilka już do mnie wędruje... to genialna akcja i mam nadzieję, że będzie miała kolejne edycje!

A teraz już linkujmy!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...