poniedziałek, 29 lutego 2016

Jak zrobić sushi? To proste!

Ostatnio obiecałam, że kolejny wpis kulinarny będzie bardziej wyszukany niż jakiś tam najtańszy makaron... i słowa dotrzymuję! 





Macie ochotę sami przygotować sushi? A może mężowie sprawią Wam niespodziankę z okazji Dnia Kobiet, jeśli podsuniecie im filmik instruktażowy...
OTO PIERWSZY Z NICH
A tutaj - jak przygotować ryż
I jeszcze jeden sposób na sushi



Przyznam się bez bicia, że moim zadaniem jest tylko zjadanie... no i ostatnio trzymanie kamery, co wychodzi mi dość słabo, bo ręce mi drżą... ale coś tam widać i na pewno dacie radę...
To wcale nie jest takie trudne, bo i ja ostatnio spróbowałam i mi się udało!
Ale wiecie... wolę jak mój brat się pomęczy, a ja sobie w spokoju spałaszuję ;)

zawsze tak jest, że jak ktoś inny zrobi to lepiej smakuje....
To co, zajrzycie do jego filmików?

I zapraszam Was na Link Party, które trwa jeszcze do północy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...