piątek, 20 listopada 2015

Jak podpisać prezenty? Wydrukuj sobie tagi!

Ponieważ część prezentów mam już skompletowanych zaczynam rozglądać się za odpowiednimi ozdobnymi papierami, torebeczkami, pudełkami i ozdobami. 

Dwa lata temu wycinałam pełne szczegółów renifery, które podpisywałam, w zeszłym roku robiłam wielkie papierowe kokardy z imionami, a w tym roku postanowiłam się mniej wysilać i pomogłam sobie komputerowo.

Nie jestem specjalnie uzdolniona w tym kierunku, ale się starałam i całkiem jestem z siebie zadowolona... Jeśli chcecie - częstujcie się:


A jak się już wkręciłam to i kilka niby-kartek powstało...
tutaj już oficjalnie zaznaczam, że można się śmiać :D
ale dochodzi północ, moje dziecko zasnęło raptem pół godziny temu, ja padam na nos, bo nie miałam dziś dla siebie nawet minuty! I musiałam wyłączyć myślenie i coś poklikać...











A jeśli chodzi o zbiór świątecznych artykułów to niżej podaję link do skarbnicy:
harmono
Zajrzyjcie, zbiór wpisów świątecznych


A tutaj harmonogram porządków, dołączysz do mnie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...