poniedziałek, 18 kwietnia 2016

#22 Link Party na Poligonie

To gdzie dziś pijemy kawę? 

Macie jakieś ciastko dobre do kawki?
Ja Was zapraszam pod moją magnolię :)




Cieszy mnie ogromnie, że kolejny raz udało się zebrać więcej linków :) to szalenie miłe. i bardzo Wam za to dziękuję.

Właśnie skończyłam czytać książkę, a jestem już w trakcie innej i jakoś ogrom dobrych tytułów, na jakie ostatnio trafiam skutecznie odciąga mnie od bloga. Dodatkowo mój syn rośnie na piłkarza, a matka świetnie nadaje się do podawania piłek, więc mnie angażuje. 
Co do książek... lubicie z pieprzykiem? Jeśli tak to "Uwikłani. Pokusa" pewnie Wam się spodoba - ja czekam na drugi tom, który do mnie powoli wędruje. A jeśli wolicie lekko, przyjemnie i do tego zabawnie to "Awaria małżeńska" to najlepsze wyjście!

Podrzucam jeszcze pomysł na zabawę z maluchami, czyli własnoręcznie robione memo. Mojemu synowi się podoba :)

Jeszcze raz zapraszam na moje podsumowanie finansowe, chwalę się tam dodatkowym groszem (całe 260 zł) tylko z tego względu, że otworzyłam konto w banku! Więcej na ten temat możecie poczytać TUTAJ



To co, kawa? linki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...