środa, 20 kwietnia 2016

Jak ozdobić kubek w 5 minut? diy

Kolejny nijaki kubek wpadł mi w ręce i doszłam do wniosku, że nie może taki zostać! Chwilę kombinowałam, co by z nim zrobić i w końcu się zdecydowałam! Zajęło mi to pięć minut... masz pięć minut?








Jeśli powiesz, że nie masz ani jednego kubka, który chciałabyś zmienić to Ci nie uwierzę! 
Pięć minut też na pewno znajdziesz... hmmm no to czego jeszcze możesz nie mieć? lakieru do paznokci?! wątpię...

Potrzebujesz:
  • kubka
  • pojemnika z wodą
  • lakieru do paznokci
  • wacików
  • zmywacza


A tutaj możesz zobaczyć krok po kroku:





Dodałam jeszcze jeden kolor :)
co prawda wyszedł bardziej różowy niż czerwony, ale trudno!
Jak mi się znudzi to "utopię" w innym lakierze :D





Bo najfajniejsze w tym jest właśnie to, że można w każdej chwili zmienić kubek na zupełnie inny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...