wtorek, 2 lutego 2016

#11 Link Party na Poligonie

Jedenaste spotkanie na poligonie, słychać tylko strzelanie klawiatury, gdy zostawiacie linki i komentarze.
I słusznie! Tradycyjnie nie mogę się ich doczekać...



Podoba mi się ta tradycja wtorkowa i podoba mi się, że zawsze mogę Was tu wtedy spotkać...
Stawiam kawę, a po południu i jakieś ciacho się znajdzie...
dopiero po południu, bo jeszcze niczego nie wyczarowałam...

Dacie się zaprosić na przegląd tygodnia?

Najpierw mój pierwszy raz - exploding box ślubny! Pierwsza zabawa z papierem, myślę, że całkiem udana...
A jeśli nie masz pomysłu na obiad to może propozycja mojej siostry Ci się spodoba - zapiekanka
Jeszcze kilka książek czytanych w styczniu oraz podsumowanie czytelnicze stycznia!


Nie przedłużam... Imprezę czas zacząć...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...