poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Kolejne kolory w życiu Sally i trudne wybory! "52 kolory życia" Magdaleny Kozioł

Kolejna szalenie miła przesyłka od Magdaleny Kozioł... książki znowu są dwie, bo konkurs trwa, a pula nagród się zwiększa! A co! Jeśli jeszcze się nie zgłosiłeś czy nie zgłosiłaś do konkursu to gnaj tam szybciutko!!!





O pierwszym tomie wspomniałam TUTAJ, i również w tym miejscu możesz zgłosić się do konkursu... a jeśli nie chcesz na blogu to okazja jest również na FB!


To co widać na powyższym zdjęciu to nagroda w konkursie. Zapraszam! A jeśli chcesz dowiedzieć się co dzieje się w tomie drugim to zapraszam do czytania:

Sally dociera ze swoim narzeczonym - Tomkiem do szpitala. Tak zaczyna się tom drugi. Oczywiście, prędzej czy później będzie musiała wrócić nad morze... a czy tam los znowu spłata jej figla i postawi na jej drodze przystojnego Jacka?

Książka opisuje kolejne tygodnie, a tym samym kolejne kolory pojawiające się w jej życiu. Przyznaję, czasem sprawdzam jak rzeczywiście wygląda opisywany kolor, bo jak wspominałam pod tym względem jestem typem stanowczo męskim - rozróżniam tylko kilka barw! Taki mój urok.

O ile pierwszy tom załamał mnie pod względem drobnych błędów i spodziewałam się, że drugi będzie może nieco lepszy, ale jednak z naciskiem na NIECO a nie LEPSZY. 
Otóż! Książka napisana o niebo lepiej! Widać, że autorka się rozwija, że pracuje nad sobą i swoimi zdolnościami. Mój podziw wzrósł jeszcze bardziej... 
I ogromnie się cieszę, że do wygrania będą dwa tomy, bo czytelnik będzie miał szansę zobaczyć, że naprawdę każdy kolejny rozdział jest lepszy od poprzedniego!



Na zdjęciu trzy tomy, które dostałam i upominek od Autorki (łapówka?!) - kosmetyk z jej sklepu.
Tom trzeci, zielony zabieram ze sobą na urlop! 


Strona autorki na FB - Magdalena Kozioł 52 kolory życia
Blog autorki, gdzie publikuje w odcinkach nową powieść.
Sklep autorki z kosmetykami, w którym można kupić książkę - link do konkretnego działu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...