wtorek, 9 sierpnia 2016

#36 Dwutygodniowe Link Party na Poligonie

Wakacje to wakacje! Czyli znowu Link Party potrwa dwa tygodnie! Jak tam u Was w sierpniu?




Chciałabym, jak zwykle, zrobić przegląd swojego bloga - przez te dwa tygodnie trochę się tu wydarzyło....

Najpierw oczywiście książki - głównie książki będą:

"Nasze kiedyś" Natalia Jagiełło-Dąbrowska - czy wakacyjna miłość może przetrwać? Ale co tam... najważniejsze są te dwa tygodnie! A nasze kiedyś... hmmm będzie dziś wieczorem! Czytaliście?

"Nowe życie" Anna Mytyk - kolejny raz wzięłam udział w akcji Book Tour i nie żałuję! Książkę przeczytałam w jeden wieczór i myślę, że było warto! Choć porusza trudne tematy... przemoc, gwałt, ucieczkę z własnego domu, ale również miłość....

"Pan Przypadek i korpoludki" Jacek Getner - cóż... książka świetna, ale tak mnie wnerwia to, że nie umiem rozwiązać żadnej z zagadek opisanych w książce, że aż boli! Ciekawa jestem, czy Wy bawicie się w Sherlocka w polskiej wersji i czy udaje Wam się być równie spostrzegawczymi jak detektyw Jacek?

"52 kolory życia" Magdalena Kozioł (tom II) - kolejne przygody Sally są o wiele ciekawsze... akcja mknie stanowczo szybciej... warto. Ale zacznijcie od pierwszego tomu - są nierozerwalne!

"Co na to Bridget?..." Anna Kacperska - rewelacja! Zupełnie życiowa, codzienna książka, której bohaterka mnie urzekła od pierwszej strony! No po prostu Bridget to się może schować ze swoimi perypetiami.... Wika to ma dopiero życie!

"Napisani na ścianach" Konrad Sikora - i poezja... chociaż raz w miesiącu sięgnijmy po tomik... naprawdę przesycony uczuciami... o człowieku i dla człowieka! Naprawdę... Czytacie czasem poezję?


I mój kolejny exploding box na ptasi ślub ;) BAAAARDZO zależy mi na Waszej opinii... prooooszę zajrzyjcie i oceńcie...




W KONKURSIE ZWYCIĘŻYŁA OSOBA Z NUMEREM 3!


BOOK TOUR "Jak powietrze"  - są jeszcze miejsca, więc zapraszam! 






A teraz Wasza kolej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...