poniedziałek, 11 stycznia 2016

#8 Link Party na Poligonie

Po raz ósmy witam Was w moich skromnych progach! Szalenie miło Was gościć kolejny raz.Zabawa potrwa do poniedziałku, jak się bawić to się bawić!









Zapraszam Was serdecznie do zostawiania linków, ale również do zaglądania na inne blogi. 
Znów czeka mnie podróż po zakamarkach wirtualnego świata i odkrywanie cudownych miejsc - sprawia mi to ogromną radość! 



Jeśli macie ochotę poczytać, co u mnie ostatnio to zapraszam:


Brak pomysłu na obiad dla dziecka? A może kolacja na słodko? - Sięgnijcie po przepis na racuszki

Moje małe diy, czyli przeróbka zwykłych kubków

I pierwsza recenzja w tym roku - "Wyjdziesz za mnie, kotku?" Wioletty Sawickiej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...