niedziela, 6 sierpnia 2017

#swietanaokraglo u Inki, czyli grudzień w lipcu :)

Muszę zdobyć Złotą Dwunastkę! Muszę! Więc wczoraj w nocy robiłam kartkę, a dziś wrzucałam link w drodze na Kinderparty... uf! Zdążyłam!

                                  Logo i patron zabawy:

Zasady wyzwania ŚWIĘTA NA OKRĄGŁO - może ktoś z Was będzie chciał dołączyć...


Oczywiście miałam milion pomysłów, miałam patyczki decoupage'ować, tworzyć piękne wzory i... Zabrakło czasu! Ale nie ma tego złego....
Patyczkowego bałwana zrobi z łatwością mój trzylatek, a mam też pomysł na mikołaja, więc w grudniu będziemy mieli zajęcie :) stworzymy piękne ozdoby!
Wiem, że a kartkę miesiąca nie mam szans, ale jestem dumna, że kolejny raz się udało!!!! Ciągle liczę na te słota dwunastkę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...