niedziela, 13 sierpnia 2017

Książkę na wakacje poleca... Joanna Bagrij!

Wakacje powoli się kończą, jednak ciągle wiele autorów ma sporo do powiedzenia na temat książek wartych przeczytania... a póki trwa sierpień nadal polecają! W tym tygodniu moim gościem jest Joanna Bagrij! Poczytajcie, co Jej zdaniem warto czytać...
Miałam przyjemność czytać Jej debiutancką książkę "Oddech śmierci", która utwierdziła mnie w przekonaniu, że Polacy piszą bardzo dobrze i nawet debiuty potrafią być genialne! Moją recenzję oczywiście znajdziecie na blogu!  Nie będę Wam opowiadała czym zachwyciła mnie ta książka, jeśli chcecie zerknijcie na recenzję, a najlepiej po prostu sami przeczytajcie książkę!
Joanna Bagrij na swojej stronie genialnie opisuje siebie, zupełnie nie jak chaotyczna humanistka - raczej krótko, treściwie i bardzo konkretnie wypunktowała wszystko,  co chce o sobie powiedzieć. Zerknijcie! Mogłabym Wam to skopiować, ale po co ;) skoro na Jej stronę naprawdę warto zajrzeć, bo to nie tylko strona o Niej i Jej twórczości, ale pełna rad dla osób piszących - również blogi! Także jeśli jeszcze nie znacie tej strony to zajrzyjcie, a jak już zaczniecie to na pewno zrozumiecie, że i książkę chcecie przeczytać...
Przede wszystkim zapraszam Was na stronę Joanny Bagrij - Born to create  oraz Jej stronę na FB.
A teraz po prostu oddam głos Autorce, która przecież dziś będzie Was namawiać na czytanie fajnych książek :)


Przeczytałam wiele książek, ale gdy ktoś pyta mnie, jaką powieść bym mu poleciła, nie potrafię sobie przypomnieć żadnego tytułu. Dzieje się tak, ponieważ daną opowieść przeżywam tu i teraz podczas czytania. Rozmyślam nad bohaterami, zapamiętuję pewne elementy i już poszukuję nowej zdobyczy. Jednak jest kilka pozycji, które mogę zarekomendować Wam jako wakacyjną lekturę. Wśród nich znajduje się m.in.:

1. Cykl książek z Dr Davidem Hunterem autorstwa Simona Becketta. Polecam wszystkie 4 książki (dzisiaj odkryłam, że pojawiła się kolejna, piąta już część!) dla miłośników dobrej intrygi kryminalnej i naukowego odkrywania historii zbrodni. W powieściach nie brakuje skomplikowanych relacji międzyludzkich i rozterek wewnętrznych głównego bohatera. Niektóre opisy są bardzo realistyczne i osobom wrażliwym mogą wydać się niesmaczne, ale prezentują rzeczywistość oraz to, co niestety z każdym z nas stanie się po śmierci. Obowiązkowa pozycja dla fanów kryminałów!

2. Szyfr Szekspira pióra Jennifer Lee Carrell - książka przygodowa w typie Kodu da Vinci. Tajemnice, nawiązania do historii i literatury, zagadki ukryte w twórczości jednego z najsłynniejszych pisarzy brytyjskich i spisek czający się na każdym kroku. Idealna pozycja na odpoczynek po całym dniu wakacyjnych wojaży.

3. Confess napisana przez Colleen Hoover - nie gustuję w romansach i tkliwych historiach, a na tę książkę natknęłam się przypadkiem, oglądając serial zekranizowany na jej podstawie. Lekka, przyjemna i dobrze kończąca się powieść. Pełna wyzwań, zabarwiona intymnością i zderzeniami z niełatwą rzeczywistością. Jako dodatek do wakacyjnej biblioteczki, całkowicie odprężająca i niewymagająca historia.

 

Dziękuję za przyjęcie mojego zaproszenia i polecenie świetnych książek, znowu tytuły, których nie znam, więc moja lista kolejny raz się wydłużyła... eeeh, mam nadzieję, że jest jakieś życie po życiu i można do niego zabrać swoją listę książek stworzoną w poprzednim życiu ;)
Znacie te książki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...