piątek, 19 maja 2017

Link Party na Poligonie powraca

Link Party to taka fajna akcja, a ja ją porzuciłam... czas do tego wrócić! zapraszam!



Zanim przekażę Wam pałeczkę pozwolę sobie zaprosić Was do tych wszystkich akcji, które organizuję oraz do kilku majowych recenzji...

Po pierwsze Wyzwanie #czytambopolskie - jeśli jeszcze nie bierzesz w nim udziału to koniecznie dołącz! Majowe recenzje można zgłaszać w tym poście <klik>

A jeśli chcesz mieć dodatkowe punkty zapraszam do Book Tourów - proponuję tylko polskich autorów. Wszystkie wędrujące ksiażki znajdziesz tutaj <klik> i mailowo możesz dołączyć do zabawy!

Teraz jeszcze kilka moich recenzji, mam nadzieję, że zajrzycie:


A teraz ciekawa jestem, dokąd Wy mnie zaprosicie...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...