czwartek, 25 sierpnia 2016

Ja zagłosowałam, teraz Twoja kolej!

Przypadkowy Book Tour trwa, a tu już kolejny tom pojawi się lada chwila... brakuje mu jedynie okładki, ale tutaj wkraczamy MY - blogerzy... i podejmujemy decyzję!


MÓJ TYP!



Zapraszam Was na bloga Jacka Przypadka!

Ale od razu odsyłam Was do konkursowych okładek - to już finał, teraz wszystko w naszych rękach! Więc nie zastanawiaj się tylko wybierz okładkę, jedną lub trzy, każdej daj odpowiednią ilość punktów i poinformuj o tym swoich czytelników oraz Wydawnictwo!
Ale najpierw przeczytaj regulamin <= wystarczy kliknąć!

Ja już wybrałam!

Projekt 1 - 3 punkty
Projekt 5 - 2 punkty
Projekt 4 - 1 punkt


Miejsce w Szanownym Jury mi bardzo odpowiada.... chętnie również awansuję na czytelnika w przyszłości, ale na razie zapraszam Was do zajęcia miejsca obok mnie i podniesienia tabliczek z odpowiednią liczbą punktów :)
Bawicie się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...