poniedziałek, 12 lutego 2018

"W pogoni za stylem" Katarzyna Bujniewicz

Mój największy problem? Przepełniona szafa ubraniami, których nie lubię, nie noszę i właściwie bym wyrzuciła, ale... musiałabym chodzić nago. Słaby pomysł...
                     W pogoni za stylem - Bujniewicz Katarzyna

Kiedy więc pojawiła się możliwość porwania w objęcia książki Katarzyny Bujniewicz "W pogoni za stylem" nie mogłam przegapić tej okazji! Chyba rozumiecie... a wszystko dzięki Marcie z bloga Rudym Spojrzeniem :)

Spodziewałam się co prawda nieco innej treści, ale... było lepiej niż myślałam! Książka została podzielona na krótkie części do przemyślenia, zawsze tekst, złota myśl i miejsce na zapiski - świetne! 
Najważniejsze okazało się to, co sprawia, że czujemy się lepiej... kocham obcasy, czuję się o wiele pewniej dzięki nim, ale tylko do pewnej wysokości i o ile są dość stabilne... kilkunastocentymetrowe szpilki nie są dla mnie - nie umiem w nich chodzić i choćbym wyglądała jak milion dolarów będę się poruszała jak kaleka i czuła idiotycznie. 
Książka pozwala poznać swoje atuty i zadbać o to by wybierać dobrze - autorka podkreśla, że kiedy już ustalimy, co lubimy, w czym czujemy się dobrze to w sklepach tylko takie rzeczy będziemy zauważać!

Dzięki książce udało mi się trochę lepiej poznać samą siebie, wywalić część rzeczy z szafy i nieco świadomiej spojrzeć na siebie. 

Książka to taka mała prywatna psychoanaliza ;)
Do tego dostajemy zdjęcia kobiet przed i po metamorfozie, co jest moim zdaniem szalenie ciekawe. Możemy zobaczyć, jak niewiele trzeba by wszystko zmienić i wyglądać szałowo, a pewnie także się tak czuć!

Kolejny raz Book Tour okazał się świetnym pomysłem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...